PUBLICITAT

ANUNCI U:


El producte anunciat és una cervesa anomenada "voll-damm", una cervesa amb el doble de malta. 

El tipus de pla que més abunda és el pla americà, i podem observar que els plans no ens expliquen una història, sinò que hi ha un fil conductor, però són plans solts. Podem veure com s'utilitzen efectes, com per exemple el foc i el fum en alguns plans i la successió entre aquests plans és ràpida. Podem destacar que en tot l'anunci, els colors són càlids, molts cops, i no hi ha gairebé llum, és un anunci molt obscur. Això transmet una sensació de risc, una recerca del perill, d'emocions extremes.Els personatges que apareixen no són coneguts. Amb l'imatge no s'acaba de transmetre ven bé el missatge que volen els anunciants.

Durant tot l'anunci s'escolta una veu en off masculina, que diu el següent: "Si t'hi arrisques, et pots equivocar. Potser et costarà el cotxe, un parell de dents, el teu proper ascens. Potser farà fred, pot ser et faràs mal. Pot ser perdràs el cap, les formes, la legalitat. Pot ser suposarà el ridícul, el menyspreu o la soledat. Però si vius com tu vols, fins a les darreres conseqüències, potser i només potser, arribis a ser qui ets. Doble o Res. Voll-Damm doble malta". Utilitzen un llenguatge col·loquial, en el que només es repeteix un cop en tot l'anunci el nom del producte. També hi ha una música de fons que accentua més la sensació de risc que dona la imatge i el só de fons dels llocs on passa l'acció, que transmeten el mateix. 

El anunci va destinat al públic masculí major d'edat. Està pensat per emetre's en espais publicitaris. Podem veure un "món" on hi ha emocions extremes.

No hay comentarios:

Publicar un comentario